En liten redigering.

Tänkte visa en redigering på häst och ryttare som jag jobbat på under dagen. Den blev långt ifrån bra men är ganska nöjd med hästen, det är ändå en av de första redigeringar som jag gör klart helt utan att radera den och ge upp.
 
 
Och här är orginalet! Ganska stor skillnad, ellerhur?
 
 
 
 


Jag läste kommentaren du skickade och tack! <3 Kollat igenom din blogg och den är jätte fin! :D

Svar: Tack så mycket! :D <3
zeldaeastland.blogg.se

2016-10-16 // 14:39:27

Vilken snygg edit! Du är faktiskt jätte duktig :) Tog säkert en bra stund att få den klar,

Svar: Tack så mycket! Vad glad jag blir! Jo det tog en stund, särskilt med ryttaren - fick verkligen inte till henne haha <3
zeldaeastland.blogg.se

2016-10-18 // 10:55:57

Det var jättesnyggt, bra jobbat :D

Svar: Tack! :D
zeldaeastland.blogg.se

2017-02-24 // 17:08:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Chrome Pointer