Min önskelista! Oktober 2016.

I detta inlägg hade jag tänkt lista ett par önskemål som jag hoppas, någon gång kommer läggas till i spelet - vissa saker större än andra. (Kom ihåg: detta är bara önskemål och jag förstår att vissa saker kanske inte skulle passa i spelet) Har ni några önskemål? Kommentera gärna, alltid kul att läsa och diskutera ❤️

1. Större hemstall! Detta vet vi kommer komma, vi har till och med fått en sneak-peak bild på en box och jag hoppas att uppdateringen kommer ske snart, längtar!!  
 
2. Uppdaterad häststylist - Detta vet jag att många önskar, även jag - att kunna byta man och svans för sig, jag t.ex gillar knopparna, dock inte svansen. Så hur bra skulle det inte vara att kunna välja man och svans enskilt?
 
3. Uppdatering av Arabhästen och fjordingen! Själv älskar jag Araben och fjordingen, men tycker inte om modellen just nu särsklig mycket - och skulle gärna ha en uppdaterad verision!
 
4. Kläder/utrustning i brunt och svart! Just nu finns det mest kläder och utrustning i alla möjliga färger och mönster, och det är inte alltid så lätt att matcha - så grejjer i neutrala färger skulle uppskattas :)
 
5. Gömma andra spelare.. och med det menar jag att man ska kunna gömma andra spelare under uppdrag så att man kan se vad man håller på med. Eller att man åtminstånde var ensam inom ett visst område under uppdragets tid.
 
6. Väder! och det betyder att jag vill ha lite mer varierat väder, te.x. lite regn då och då, och att en regnbåge tittar fram ibland kanske (som i regnbågsjakten i mars). Och på vintern får det gärna snöa lite (givetvis inte hela tiden, det kan bli jobbigt, men då och då hade varit mysigt)
 
7. Frisörsallong i gallerian! Något jag saknar i gallerian är en frisörsallong, med lite nya frisyrer och sminkningar.
 
8. Mer huvuduppdrag! De kommer ganska sällan, men när de väl kommer är de fantastiska! 
 
  
 
 
 
 


Vill också att det ska komma väder till sso, hade vart så roligt om det kunde regna ibland, och kanske till och med storma nån gång? :D

Svar: Jaa eller hur :D Och storma ja, gud vad häftigt det hade varit :D
zeldaeastland.blogg.se

2016-10-16 // 16:15:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Chrome Pointer