Tjenixen!

Välkomna till Zelda Eastland's starstable blogg! Här kommer jag att blogga om hästspelet starstable online.
Har bloggat här förut, December 2015 - till April 2016 ungefär och sedan haft en paus, bloggat lite i omgångar. Men nu kommer jag uppdatera så ofta som möjligt, med alla möjliga inlägg. Så ni får jätte gärna kommentera vad för slags inlägg ni vill ha så ordnar jag det! 
 
Ifall ni vill hitta mig i spelet så finns jag på Air Star, oftast rider jag runt på min nyinköpta frieser och levlar eller gör uppdrag, så det är bara att slänga iväg en vänförfrågan om ni vill! 
 
Ha det bra sålänge så ses vi i nästa inlägg!
 
En bild från December på mig och renen, var bara i level 10 ungefär här haha.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Chrome Pointer