11 Mars 2017

Hejsan! Det var ett tag sedan det skrevs något här, i januari senast faktiskt. Jag blir så ledsen på mig själv, men ibland tappar jag lusten för bloggen och spelet helt - och då kan jag bara inte slänga upp inlägg om jag själv inte tycker det är roligt. 
 
Vi får nog leva med att jag har perioder, fullt ös i 2 månader, sedan ett litet uppehåll. Men jag ska försöka!
 
Vad har hänt senast? Jo en massa faktiskt. Har sålt hela 5 hästar som jag inte kände passade in, dock 1 ny inflyttat!
 
Har också fixtat lite vårigare design, kommer dock ändra lite till tills jag blir helt nöjd! 


Kul att du är tillbaka! :D (vet att denna kommentaren är lite sen men kom på först nu att kolla in på bloggen, har glömt att göra det eftersom du har varit oaktiv ett tag)
Själv har jag tagit en paus från bloggandet. Hur länge vet jag inte riktigt. Det kommer nog vara mellan en och två månader, skulle jag tro, men jag läser fortfarande andra bloggar och skriver på min serie som jag har där ;)

2017-03-28 // 18:23:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Chrome Pointer