Starstable 5 år!! 🎁🎂🍰

Är lite sen med detta, men bättre sent än aldrig antar jag?
 
Starstable har nyss fyllt fem år! Fem år?! Grattis underbara spel! 🎂
Har själv spelat sedan starten och det är kul att följa utveckligen ❤️
 
Och som vanligt, kom de fantastiska födelsedagstävlingarna! Älskar dem verkligen, hela 1500 xp till hästapållen! Önskar att de kom oftare haha. Och som tur är stannar de 1 vecka extrea ( eftersom att vissa haft problem med spelet och inte hunnit komma in och göra uppdragen och ta del av dem ).
 
Och något nytt som kom var tipsrundorna! ( Tror i alla fall att dem var nya för i år? Har inget minne av att jag gjort dem tidigare, rätta mig gärna om jag har fel ) 
Om du har missat dem, så finns de i Fort Pinta, Moorland, Månskäreby, Valedale, Gröndal, Firgrove och gyllenbladskogen! 
 
Och i vanlig ordning är den gigantiska tårtan på plats i Firgrove! 🍰
 
 
 
(Edit: Ursäkta mig muspekaren på sista bilden, vad gör du där???) 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Chrome Pointer