Championat 🏆🏇

I detta inlÀgg tÀnkte jag prata lite om championat, det första - Moorland Championet slÀpptes 21 December 2012 ( tror jag, efter att kollat runt lite pÄ hemsidan ). Och efter det har det slÀppts vÀldigt mÄnga, allt svÄrare och svÄrare. 
 
Jag gillar championaten, spÀnnande, svÄrt men ocksÄ vÀldigt kul! Sen Àr ju frÄgan om man blir nöjd eller besviken med sin insats - men kom ihÄg, ge inte upp! 
SjĂ€lv har jag nĂ„gra rossetter, guld, silver och brons. ÄnvĂ€nder dem aldrig med det Ă€r kul att samla pĂ„.
 
Vilket Àr ert favorit championat? Mitt mÄste vara Moorlands, det Àr ganska kort, inte massor utav saker som hoppar fram och stannar en och sÄ Àr det lÀtt! 
 
 
En konstig sak som hÀnde under Moorland championat idag, jag lÄg 1a under hela loppet, inga framför mig och jag gick Àven i mÄl först - ÀndÄ kom jag pÄ en andra plats haha. 


Vi brukat inte delta sÄ ofta i championat, men vi gillar nog bÀst Fort pinta racet :). Det Àr lagom svÄrt och lagom lÄngt! GylleneÄsarna har ocksÄ ett riktigt nice lopp!

Svar: Deltar inte heller sÄ ofta faktiskt, jaa Fort pinta's gillar jag ocksÄ :D
zeldaeastland.blogg.se

2016-10-16 // 11:04:08

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Chrome Pointer