Zelda i tidningen?

Tidigare detta år, runt Juni närmare bestämt fick jag en kommentar på bloggen av en person som jobbar på tidningen Min häst, de tyckte om mig blogg ( är väldigt smickrad över det, då var min blogg nästan nystartad och det fanns inte många inlägg ) och de ville att jag skullle skriva om spelet, svara på några frågor och skicka några bilder. Jätte roligt att jag fick denna chansen! så såklart tog jag den.
 
Fick tidningen för några dagar sedan, men den släpps i butiker 31 Januari!
 
 
 
 
Haley Rainstorm (som ni säkert känner till) fick också skriva om spelet. Hennes underbara blogg hittar ni här!


Vad kul :D ska köpa när den kommer!

Svar: Det tycker jag :D
zeldaeastland.blogg.se

2016-11-16 // 12:02:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Chrome Pointer