Update + Öppet hus i jorvik

Hejsan och välkomna tillbaka till min blogg! Jag vill först be om ursäkt för den dåliga uppdateringen, men det är såhär att en av mina bästa vänner har varit här (hon bor väldigt långt ifrån mig så vi kan inte ses så ofta), så jag har inte hunnit blogga helt enkelt. 
 Ska försöka slänga inte lite inlägg då och då, så jag skulle bli väldigt tacksam ifall ni ville ge förslag på vad för inlägg ni vill läsa! ❤️ Har ett stort (kan man säga så, stort? långt?) inlägg på gång som kommer att handla om Starstable höstryttaren faktiskt! 
 
Förresten, ni har väl inte missat att det är öppethus i jorvikstallet? Gjorde några utav uppdragen idag, det var ett tag sen jag gjorde dem haha, så kom inte ihåg så mycket. Vad tycker ni om uppdragen? Själv tycker jag de är roliga, särskilt tävlingarna - och så tycker jag att dekorationerna är väldigt festliga ❤️
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Chrome Pointer