Morgon på Jorvik!

Sitter här nu, halv sju på morgonen och är i full gång med levlingen, och jag måste säga och visa att Jorvik är som finast på morgonen, enligt mig. Tycker ni inte? Det är liksom inte ljust, inte mörkt och samtidigt dimmigt.  Dessutom får man "Dagens bästa" på alla lopp eftersom att man är först med att köra dem haha.
 
Vilken tid tycker ni är finast? Morgon, mitt på dagen, eftermiddag eller natt?
 
 
 


Jag gillar nog bäst Morgonen på Jorvik, sjukt vacker! :) Snygga bilder förresten! Sen skulle vi bli jätte glada ifall du skulle ivilja kolla in vår blogg! http://sunforestblogg.weebly.com/blogg

Svar: Tycker också att morgonen är jätte fin :D Tack! Kan absolut kika in din blogg, kan länka den i länklistan också om du vill :) ❤️
zeldaeastland.blogg.se

2016-08-05 // 17:10:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Chrome Pointer