Vad hände?

 
Hallå alla läsare ( om det ens finns några kvar...) Nu var det ett tag sen igen som det skrevs något här, ett väldigt bra tag, 8 månader minus 2 dagar. Tiden har gått så j*vla fort och jag har knappt tänkt på bloggen, inte ens på spelet heller för den delen. Jag har nog tappat lusten för att spela, har loggat in några gånger men loggat ut lika snabbt, känner mest att jag inte har något att göra och har ingen lust, har ingen klubb och inga vänner i spelet :/ Men som tur är börjar jag komma igen lite nu, och snart är det jul och juluppgrag i spelet och det längtar jag till, det kommer även ett nytt område och det tycker jag verkar väldigt spännande!
 
Ville också prata lite om att jag saknar hur Starstable var för cirka 3 år sedan, jag spelade varje dag och tyckte det var så roligt, det fanns såååå många bloggar som uppdaterades dagligen (jag saknar Alicia Starnights blogg, läste den ända från start och går fortfarande in och läser gamla inlägg ibland). Nu känns det som att de flesta bloggar står still eller har avslutats (likt min) Det känns som att inte lika många spelar starstable längre, men samtidigt vet jag att spelet bara växer och växer och får fler spelare. 
 
Vi får se hur jag gör med bloggen, kanske börjar uppdaterar, kanske pausar den ännu ett tag. Jag blev faktiskt sugen på att göra youtube videos så kanske gör det också? Haha vi får se, ha det bra i alla fall <3 
 
Och ni får gärna länka era favorit starstablebloggare så jag kan få lite insperation!
 


Jag känner faktiskt precis likadant. Hoppas du får tillbaka lusten att spela!

2017-12-26 // 21:54:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Chrome Pointer